Nood aan heldere communicatie?
Met meer dan vijfentwintig jaar ervaring heb ik de grafische mogelijkheden en toepassingen de afgelopen jaren exponentieel zien toenemen. Gaandeweg kreeg ik ook een klaardere kijk op hoe men een gedegen huisstijl creëert en toepast. Herkenbaarheid is nu eenmaal het codewoord als men een zaak of productengamma wil uitbouwen. De eerste steen bij dit alles is een krachtig en helder logo dat vervolgens toegepast wordt op alle afgeleiden, van naamkaart tot briefhoofd, van prijslijst tot advertentie. Maar ook corporate beelden, bedrijfsfilms of 'social media'-toepassingen dienen dezelfde sfeer en kwaliteit uit te stralen.
Ziet u voor zichzelf niet langer het bos door de bomen? Ook toe aan een update of restyling van uw bestaande communicatiemiddelen? Aarzel niet om mij te contacteren, want los van allerhande hoogdravende marketingstrategieën of -theorieën, zetten we samen de eerste stap naar een betere visuele communicatie.
Huisstijl | Catalogi | Prijslijsten | Website | UItnodigingen | Mailings | Advertenties | Gevelsignalisatie | Wagenparkbelettering | Beursstand | Promomateriaal | …
Huisstijl | Brochures | Catalogi | Banners | Spandoeken | Beurswanden | …
We moeten elkaar beslist beter leren kennen. Bel mij op 0474 86 47 47.
20/04/2020
Coureur Café is de jaarlijkse fietsrally van de Scouts Harelbeke. Elk jaar opnieuw is het een uitdaging om — al dan niet met een BV — een sprekend affichebeeld te creëren. Omwille van de corona-crisis kon de editie 2020 helaas niet plaats vinden.
27/03/2020
De Record Bank Harelbeke werd in 2019 omgedoopt tot E3 BinckBank Classic. Niettemin mocht ik ook dit jaar samen met mijn collega's van CDeSign werk maken van de inmiddels 'beruchte' banner. Helaas werd omwille van het bekende virus de editie van dit jaar noodgedwongen afgeblazen.
26/10/2018
Voor deze trader van edele metalen was een krachtig en positief imago het doel van de opdracht. Een helder logo is alvast de eerste stap in dit proces.
16/05/2018
Omdat humor onontbeerlijk is, leek Optichien een frivole uitspatting die vroeg om een passend logo. De kinderbrillencollectie van Optiek Pieters weet zowel jong als oud te prikkelen.
20/12/2017
Als een van de drie overblijvende weverijen in de wereld die deze techniek nog gebruiken, staat weverij Delabie aan de top van exclusieve meubelstoffen in de wereld.
27/04/2017
Een verhelderend introductiefilmpje voor de lancering van het Stonelab van natuursteengroothandel Beltrami uit Harelbeke.
07/03/2017
De aankleding van het Energielab van Ecodomo is het bewijs dat een sterk logo de basis vormt van een gedegen huisstijl.
Tom Lesaffer | Rekollettenstraat 27G, 8500 Kortrijk | T 056 72 72 20 | M 0474 86 47 47 | info@lesaffer.be